Týdenní úkoly

 

Úkol č. 9

Týden 26.08. - 31.08.

 

První část úkolu je:

Pro ty, co dosáhli 345 bodů: Zašlete mi svou adresu, abych vám mohla poslat cílový balíček. 

 

Druhá část úkolu je:

Napište mi, zda Výzva splnila vaše očekávání, případně, co byste si představovali jinak. Popište vaše úspěchy, kterých jste právě díky Výzvě dosáhli. 

 

Úkol. č. 8

Týden 19.08. - 25.08.

Další test zdatnosti

Potřebujete:

- schod,  židličku či nějaký stupínek cca 30 cm vysoký (já sama mám 27 cm). Musí být stabilní, abyste z toho nespadli. Pokud si nejste jistí, přidržujte se např. zábradlí, či futra...
- metronom. To asi nikdo nemáte a tak jsem ho vyhledala na internetu - on-line :-)
http://www.metronomeonline.com/

Oč jde?
Jde o test simulující chůzi do schodů. 
Střídavě vystupuje na stupínek (schod, lavičku, bednu, apod.) ve výši 30 cm s frekvencí 24 výstupů za minutu. 
Systém je jednoduchý: (noha) nahoru-nahoru-dolů-dolů. Držte se metronomu, udává to správné tempo, ve kterém se test má provádět.
Po 3 minutách si jednu minutu měřte tep. A to číslo mi pošlete :-)

Provedení

1. položit na stupínek jednu nohu
2. vystoupit na stupínek oběma nohama, napnout je v kolenou a napřímit trup do vertikální polohy 
3. sestoupit na podlahu tou nohou, která zahájila vystupování 
4. postavit se oběma nohama na podlahu, na plná chodidla. 

 

Úkol č. 7

Týden 12.08. - 18.08.

Jacíkův motorický test

 

Test prověří obratnost, sílu i vytrvalost, jedná se o rychlé změny poloh (leh na zádech-stoj-leh na břiše-stoj).


Provedení
  • Položte se na záda (lopatky a paty se dotýkají země) .
  • Přejděte do stoje spatného, potom do lehu na břiše (hrudník se musí dotýkat podložky) a znovu do stoje spatného.
  • Způsob přechodu z jedné polohy do druhé je libovolný.
  • Dbejte na to, aby každá poloha byla provedena přesně, stoj musí být vzpřímený atd.
  • Sestavu opakujte co nejrychleji po dobu 2 minut.
  • Cítíte li velkou únavu můžete cvičení přerušit, ale čas běží dál.

 

Úkol č. 6

Týden 05.08. - 11.08.2013

Co jsem to nafotila?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Úkol č. 5

Týden 29.07. - 04.08.

Změřte si svůj ranní/klidový tep. 
 
Jak se měří? Nejlépe hned po probuzení buď pomocí sporttesteru, který tepy ukáže ihned. A nebo přiložením prstů na zápěstí, nebo někam, kde to hodně tepe - třeba na krku, a to pod dobu jedné minuty. 
 
Co nám to ukáže? Vaši trénovanost ;o) 

 

Úkol č. 4

Týden 22. - 28.07.2013
 

Prosím o zaslání fota sebe při svém oblíbeném sportu, nebo se svým oblíbeným sportovním náčiním. Menší rozlišení vítáno. Foto by mělo být kvalitní (nerozmazané).

 

Úkol č. 3

Týden 15. - 21.07.2013

Tento týden máte za úkol 100x přeskočit přes švihadlo. Není limit, ale napište mi, za jaký čas jste těch 100 přeskoků zvládli. Skákejte snožmo, bez přestávek.

 

Kdo chce, může zkusit i opačnou výzvu - kolik přeskoků zvládnete za 5 minut? 

 

Úkol č. 2

Týden 08. - 14.07.2013

 
Test zdatnosti

Změřte si svůj výkon na dvou kilometrech.
Můžete:
- jít
nebo
- běžet
nebo 
- jet na kole - pokud možno rovina.
 
Na tento test se hodí nejlépe školní běžecký ovál, nebo jinak přesně změřený úsek. Kdo má GPS má to samozřejmě jednodušší.

 

Úkol č. 1

Týden 01. - 07.2013

Napište mi, s jakým s cílem jste nastoupil/-la do letní výzvy.